Ljubezenska zgodba v kitajskem kriminalnem podzemlju med leti 2001 in 2017.

Ljubezenska kriminalna saga velikana kitajskega neodvisnega filma je umeščena med leta 2001 in 2017, ko se je oblikovala sodobna Kitajska. Pripoveduje o odločni ženski, ki je predana svojemu mafijskemu ljubimcu in zvesta kriminalnemu podzemlju. Ko pa jo aretirajo in obsodijo na pet let zapora, ob vrnitvi ugotovi, da je njen ljubimec odšel, njo pa pustil, da se bori za svoj prostor v svetu, ki ga ne prepozna več. Zgodba o ljubezni in državi, ki sta doživeli epske in dramatične spremembe.


»Par v filmu živi na robu družbe. Preživi tako, da se upre ustaljenemu družbenemu redu. Nisem ju nameraval braniti, le sočustvoval sem z njuno preizkušnjo. Zgodba me je v nekem smislu spominjala na prvo desetletje moje kariere, ko je bilo tvegano delati filme, s katerimi bi razkril svoj pravi jaz in resnice o družbi. V pisanje scenarija sem se zato vrgel, kot bi pisal o lastnih čustvenih popotovanjih: o svoji izgubljeni mladosti in svojih fantazijah o prihodnosti. Živeti, ljubiti in biti svoboden. /…/ Film se začne na Kitajskem na začetku 21. stoletja, konča pa se v letu 2018. Vedno so me privlačile zgodbe z dolgim časovnim razponom: čas nosi v sebi skrivnosti o življenju, zgodbe in izkušnje. /…/ V filmu je neki kraj, do katerega Qiao nikoli ne prispe, in sicer Xinjiang na globokem severozahodu Kitajske. Morda ima vsak od nas takšen kraj; kraj, ki ga nikoli ne dosežemo – pa ne zato, ker bi bil predaleč, ampak ker je tako težko začeti novo življenje. Ne moremo se namreč odtrgati od svojih čustvenih vezi, od svojih ljubezni, spominov in navad, te pa nam preprečujejo, da bi razširili krila. So kot gravitacija, ki nas veže na ta planet in nam preprečuje, da bi odplavali v vesolje. Čustvena gravitacija nas pričvrsti v družbena razmerja, zato postane nemogoče, da bi svobodno odkorakali. In ko se vseeno skušamo osvoboditi, rezultat razkriva naše človeško dostojanstvo. /…/ Imam 48 let življenjskih izkušenj. Rad bi jih uporabil, da povem ljubezensko zgodbo, postavljeno v sodobno Kitajsko, ki je doživela epske in dramatične preobrazbe. Ob njej imam občutek, da sem tudi sam živel na tak način – in da tako živim še vedno.«Jia Zhang-ke


PEPEL JE SNEŽNO BEL

izvirni naslov: Jiang hu er nv
zvrst: romantična drama
režiser: Jia Zhang-ke
scenarij: Jia Zhang-ke
igrajo: Zhao Tao, Liao Fan, Diao Yi'nan, Feng Xiaogang
dolžina: 141’
lokacija: Mestni kino Domžale

PEPEL JE SNEŽNO BEL

Izvirni naslov: Jiang hu er nv
Zvrst: romantična drama
Režiser: Jia Zhang-ke
Scenarij: Jia Zhang-ke
Igrajo: Zhao Tao, Liao Fan, Diao Yi'nan, Feng Xiaogang
Dolžina: 141’
Lokacija: Mestni kino Domžale
Ljubezenska zgodba v kitajskem kriminalnem podzemlju med leti 2001 in 2017.

Ljubezenska kriminalna saga velikana kitajskega neodvisnega filma je umeščena med leta 2001 in 2017, ko se je oblikovala sodobna Kitajska. Pripoveduje o odločni ženski, ki je predana svojemu mafijskemu ljubimcu in zvesta kriminalnemu podzemlju. Ko pa jo aretirajo in obsodijo na pet let zapora, ob vrnitvi ugotovi, da je njen ljubimec odšel, njo pa pustil, da se bori za svoj prostor v svetu, ki ga ne prepozna več. Zgodba o ljubezni in državi, ki sta doživeli epske in dramatične spremembe.


»Par v filmu živi na robu družbe. Preživi tako, da se upre ustaljenemu družbenemu redu. Nisem ju nameraval braniti, le sočustvoval sem z njuno preizkušnjo. Zgodba me je v nekem smislu spominjala na prvo desetletje moje kariere, ko je bilo tvegano delati filme, s katerimi bi razkril svoj pravi jaz in resnice o družbi. V pisanje scenarija sem se zato vrgel, kot bi pisal o lastnih čustvenih popotovanjih: o svoji izgubljeni mladosti in svojih fantazijah o prihodnosti. Živeti, ljubiti in biti svoboden. /…/ Film se začne na Kitajskem na začetku 21. stoletja, konča pa se v letu 2018. Vedno so me privlačile zgodbe z dolgim časovnim razponom: čas nosi v sebi skrivnosti o življenju, zgodbe in izkušnje. /…/ V filmu je neki kraj, do katerega Qiao nikoli ne prispe, in sicer Xinjiang na globokem severozahodu Kitajske. Morda ima vsak od nas takšen kraj; kraj, ki ga nikoli ne dosežemo – pa ne zato, ker bi bil predaleč, ampak ker je tako težko začeti novo življenje. Ne moremo se namreč odtrgati od svojih čustvenih vezi, od svojih ljubezni, spominov in navad, te pa nam preprečujejo, da bi razširili krila. So kot gravitacija, ki nas veže na ta planet in nam preprečuje, da bi odplavali v vesolje. Čustvena gravitacija nas pričvrsti v družbena razmerja, zato postane nemogoče, da bi svobodno odkorakali. In ko se vseeno skušamo osvoboditi, rezultat razkriva naše človeško dostojanstvo. /…/ Imam 48 let življenjskih izkušenj. Rad bi jih uporabil, da povem ljubezensko zgodbo, postavljeno v sodobno Kitajsko, ki je doživela epske in dramatične preobrazbe. Ob njej imam občutek, da sem tudi sam živel na tak način – in da tako živim še vedno.«Jia Zhang-ke


 
April 2024
Pon Tor Sre Čet Pet Sob Ned
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Danes
(0)