Almodovarjeva zgodba o usodi, krivdi in skrivnostnem vzgibu, ki nas prisili, da zapustimo svoje najbližje. Dvajseti film Pedra Almodóvarja je bil premierno prikazan na letošnjem festivalu v Cannesu.

Julieta zapušča Madrid, da bi začela novo življenje z Lorenzom. Ko po naključju naleti na prijateljico hčerke Antíe, ki je pri osemnajstih brez besed odšla od doma, se njeni načrti nenadoma spremenijo … Presunljiva melodrama mojstra upodabljanja ženskih likov je zgodba o usodi, krivdi in skrivnostnem vzgibu, ki nas prisili, da zapustimo svoje najbližje. Dvajseti film Pedra Almodóvarja je bil premierno prikazan na letošnjem festivalu v Cannesu.


odmevi medijev
»Španski auteur je v poklon kanadski pisateljici kratkih zgodb Alice Munro posnel svojo najbolj iskreno dramo doslej.« Peter Debruge, Variety

»Film Vrni se iz leta 2006 je bil režiserjevo zadnje zares odlično delo in pričujoči je dobrodošla vrnitev k vznemirljivim neo-melodramatičnim vrhuncem. Julieta je intimna zgodba, ki na trenutke meji celo na zadržano, kar vzbuja še posebno pozornost, saj gre za filmarja, ki je v preteklosti rad iskal priložnosti za nebrzdane izbruhe strasti. Gre za dovršeno delo, katerega številni užitki se nam razodenejo šele v trenutku, ko se začne odvijati zaključna špica. Šele na tej klimaktični točki konvergence se gledalec zave, s koliko žogicami je režiser ves čas žongliral.« David Jenkins, Little White Lies

»Mračna, čudovita študija o bolečini, krivdi in obžalovanju, ki bi zlahka nosila podnaslov 'vse o moji hčerki'. /…/ Film, ki se razteza prek tridesetih let, z dvema igralkama /…/ v vlogi ene ženske, pripoveduje o Julieti, ki se sooča s tragedijo, ne toliko drugačno od tistih v Almodóvarjevih melodramah, kot sta Govori z njo in Vrni se. Julieta, ki temelji na treh kratkih zgodbah Alice Munro, ni tako prežeta s strastjo kot omenjena zgodnejša filma /…/, a način, na katerega se zgodba postopoma sestavlja s pomočjo dolgih flash-backov, ima kumulativen učinek, ki se nazadnje izkaže za izjemno ganljivega, film pa se igrivo izogne preprostim zaključkom.« David Calhoum, Time Out London

»Julieta je melodrama odštevanja: govori o travmah, ki jih ne vidimo ali ne zaznamo vedno, ter o bolečih čustvih, ki jih dušimo in puščamo, da nas uničujejo. Prizori, ki zarežejo najgloblje, so praktično nevidni. /…/ Varljivo zadržani film morda ne premore drznosti in čustvene silovitosti katere od Almodóvarjevih mojstrovin, a vseeno razodeva režiserjevo mojstrstvo. Njegovo manipuliranje s časovnimi okviri, zvito vpletanje komedije in brezhibna režija igralcev – vse to se zlije s spretnostjo umetnika, ki mu ni treba več osupljati, da bi si zaslužil našo ljubezen.« Justin Chang, Los Angeles Times

»Ovinkasta Julieta, polna namigov in znamenj, nosi mračnejše sledi Almodóvarjevih nedavnih hitchcockovskih dram Zlomljeni objemi in Koža, v kateri živim /…/. Almodóvar vzdržuje avro skrivnosti vse do zadnjega kadra in je ves čas korak pred gledalcem.« Fionnuala Halligan, Screen Daily


JULIETA

izvirni naslov: Julieta
zvrst: melodrama
režiser: Pedro Almodóvar
scenarij: Pedro Almodóvar po kratkih zgodbah Alice Munro
igrajo: Adriana Ugarte, Michelle Jenner, Rossy de Palma, Emma Suárez
dolžina: 99’
lokacija: Mestni kino Domžale

JULIETA

Izvirni naslov: Julieta
Zvrst: melodrama
Režiser: Pedro Almodóvar
Scenarij: Pedro Almodóvar po kratkih zgodbah Alice Munro
Igrajo: Adriana Ugarte, Michelle Jenner, Rossy de Palma, Emma Suárez
Dolžina: 99’
Lokacija: Mestni kino Domžale
Almodovarjeva zgodba o usodi, krivdi in skrivnostnem vzgibu, ki nas prisili, da zapustimo svoje najbližje. Dvajseti film Pedra Almodóvarja je bil premierno prikazan na letošnjem festivalu v Cannesu.

Julieta zapušča Madrid, da bi začela novo življenje z Lorenzom. Ko po naključju naleti na prijateljico hčerke Antíe, ki je pri osemnajstih brez besed odšla od doma, se njeni načrti nenadoma spremenijo … Presunljiva melodrama mojstra upodabljanja ženskih likov je zgodba o usodi, krivdi in skrivnostnem vzgibu, ki nas prisili, da zapustimo svoje najbližje. Dvajseti film Pedra Almodóvarja je bil premierno prikazan na letošnjem festivalu v Cannesu.


odmevi medijev
»Španski auteur je v poklon kanadski pisateljici kratkih zgodb Alice Munro posnel svojo najbolj iskreno dramo doslej.« Peter Debruge, Variety

»Film Vrni se iz leta 2006 je bil režiserjevo zadnje zares odlično delo in pričujoči je dobrodošla vrnitev k vznemirljivim neo-melodramatičnim vrhuncem. Julieta je intimna zgodba, ki na trenutke meji celo na zadržano, kar vzbuja še posebno pozornost, saj gre za filmarja, ki je v preteklosti rad iskal priložnosti za nebrzdane izbruhe strasti. Gre za dovršeno delo, katerega številni užitki se nam razodenejo šele v trenutku, ko se začne odvijati zaključna špica. Šele na tej klimaktični točki konvergence se gledalec zave, s koliko žogicami je režiser ves čas žongliral.« David Jenkins, Little White Lies

»Mračna, čudovita študija o bolečini, krivdi in obžalovanju, ki bi zlahka nosila podnaslov 'vse o moji hčerki'. /…/ Film, ki se razteza prek tridesetih let, z dvema igralkama /…/ v vlogi ene ženske, pripoveduje o Julieti, ki se sooča s tragedijo, ne toliko drugačno od tistih v Almodóvarjevih melodramah, kot sta Govori z njo in Vrni se. Julieta, ki temelji na treh kratkih zgodbah Alice Munro, ni tako prežeta s strastjo kot omenjena zgodnejša filma /…/, a način, na katerega se zgodba postopoma sestavlja s pomočjo dolgih flash-backov, ima kumulativen učinek, ki se nazadnje izkaže za izjemno ganljivega, film pa se igrivo izogne preprostim zaključkom.« David Calhoum, Time Out London

»Julieta je melodrama odštevanja: govori o travmah, ki jih ne vidimo ali ne zaznamo vedno, ter o bolečih čustvih, ki jih dušimo in puščamo, da nas uničujejo. Prizori, ki zarežejo najgloblje, so praktično nevidni. /…/ Varljivo zadržani film morda ne premore drznosti in čustvene silovitosti katere od Almodóvarjevih mojstrovin, a vseeno razodeva režiserjevo mojstrstvo. Njegovo manipuliranje s časovnimi okviri, zvito vpletanje komedije in brezhibna režija igralcev – vse to se zlije s spretnostjo umetnika, ki mu ni treba več osupljati, da bi si zaslužil našo ljubezen.« Justin Chang, Los Angeles Times

»Ovinkasta Julieta, polna namigov in znamenj, nosi mračnejše sledi Almodóvarjevih nedavnih hitchcockovskih dram Zlomljeni objemi in Koža, v kateri živim /…/. Almodóvar vzdržuje avro skrivnosti vse do zadnjega kadra in je ves čas korak pred gledalcem.« Fionnuala Halligan, Screen Daily


 
April 2024
Pon Tor Sre Čet Pet Sob Ned
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30