Najnovejša komedija Woodyja Allena je posvetilo zlati dobi Hollywooda ter romantična pripoved o sanjah, ki nikoli ne umrejo ... Film je odprl letošnji festival v Cannesu.

Film, umeščen v trideseta leta 20. stoletja, sledi v Bronxu rojenemu mladeniču v Hollywood, kjer se zaljubi v čedno tajnico svojega vplivnega strica, ter nazaj v New York, kjer ga prevzame nočno življenje tamkajšnje visoke družbe. Najnovejša komedija Woodyja Allena je posvetilo zlati dobi Hollywooda ter romantična pripoved o sanjah, ki nikoli ne umrejo ... Film, v katerem režiser prvič sodeluje s slovitim direktorjem fotografije Vittoriom Storarom (Apokalipsa zdaj, Zadnji kitajski cesar), je odprl letošnji filmski festival v Cannesu.


odmevi medijev

»/…/ Allenov najbolj sproščen film zadnjih nekaj let, najbolj očarljiv po dolgem času in najbolj vizualno čudovit – morda bolj kot kadarkoli. /…/ Za tisto malo novega, kar nam ponudi, gre zasluga čudoviti fotografiji Vittoria Storara, ki pogosto na zares osupljiv način uporablja silhuete, grafične kompozicije in žareče bližnje posnetke, pa tudi igralskim nastopom: Eisenberg je popoln Allenov dvojnik /…/, a tista, ki v filmu resnično zablesti, je Kirsten Stewart.« Jessica Kiang, The Playlist

»Zelo privlačna konfekcija, v kateri odzvanjajo številna režiserjeva prejšnja dela. /…/ Lahko bi dejali, da Café Society na tak ali drugačen način ponavlja skoraj vse ključne Allenove ideje in teme: življenje, naključje, usoda, ljubezen, krivda ... Bobbyjeva mati pravi, da bi morali živeti, kot da je vsak dan naš zadnji – in nekega dne bomo imeli prav. Za Allena ne bi mogli ravno reči, da dela vsak film, kot bi bil njegov zadnji – v resnici se v zadnjem času skorajda zdi, kot bi bil vsak film njegov prvi: bister, živahen, očarljiv, malce neosredotočen, brez ambicij in poln gosto posejanih šal – kot bi šlo za mladega genija, katerega čas šele prihaja.« Peter Bradshaw, The Guardian

»Grenko-sladka komedija nravi, v kateri Allen ne skopari s stilističnimi in pripovednimi ambicijami, četudi se giblje po domačem terenu.« Jonathan Romney, Screen Daily


KAVARNIŠKA GOSPODA

izvirni naslov: Café Society
zvrst: komedija
režiser: Woody Allen
scenarij: Woody Allen
igrajo: Jesse Eisenberg, Kristen Stewart, Steve Carell, Jeannie Berlin, Blake Lively, Parker Posey, Corey Stoll, Ken Stott
dolžina: 96’
lokacija: Mestni kino Domžale

KAVARNIŠKA GOSPODA

Izvirni naslov: Café Society
Zvrst: komedija
Režiser: Woody Allen
Scenarij: Woody Allen
Igrajo: Jesse Eisenberg, Kristen Stewart, Steve Carell, Jeannie Berlin, Blake Lively, Parker Posey, Corey Stoll, Ken Stott
Dolžina: 96’
Lokacija: Mestni kino Domžale
Najnovejša komedija Woodyja Allena je posvetilo zlati dobi Hollywooda ter romantična pripoved o sanjah, ki nikoli ne umrejo ... Film je odprl letošnji festival v Cannesu.

Film, umeščen v trideseta leta 20. stoletja, sledi v Bronxu rojenemu mladeniču v Hollywood, kjer se zaljubi v čedno tajnico svojega vplivnega strica, ter nazaj v New York, kjer ga prevzame nočno življenje tamkajšnje visoke družbe. Najnovejša komedija Woodyja Allena je posvetilo zlati dobi Hollywooda ter romantična pripoved o sanjah, ki nikoli ne umrejo ... Film, v katerem režiser prvič sodeluje s slovitim direktorjem fotografije Vittoriom Storarom (Apokalipsa zdaj, Zadnji kitajski cesar), je odprl letošnji filmski festival v Cannesu.


odmevi medijev

»/…/ Allenov najbolj sproščen film zadnjih nekaj let, najbolj očarljiv po dolgem času in najbolj vizualno čudovit – morda bolj kot kadarkoli. /…/ Za tisto malo novega, kar nam ponudi, gre zasluga čudoviti fotografiji Vittoria Storara, ki pogosto na zares osupljiv način uporablja silhuete, grafične kompozicije in žareče bližnje posnetke, pa tudi igralskim nastopom: Eisenberg je popoln Allenov dvojnik /…/, a tista, ki v filmu resnično zablesti, je Kirsten Stewart.« Jessica Kiang, The Playlist

»Zelo privlačna konfekcija, v kateri odzvanjajo številna režiserjeva prejšnja dela. /…/ Lahko bi dejali, da Café Society na tak ali drugačen način ponavlja skoraj vse ključne Allenove ideje in teme: življenje, naključje, usoda, ljubezen, krivda ... Bobbyjeva mati pravi, da bi morali živeti, kot da je vsak dan naš zadnji – in nekega dne bomo imeli prav. Za Allena ne bi mogli ravno reči, da dela vsak film, kot bi bil njegov zadnji – v resnici se v zadnjem času skorajda zdi, kot bi bil vsak film njegov prvi: bister, živahen, očarljiv, malce neosredotočen, brez ambicij in poln gosto posejanih šal – kot bi šlo za mladega genija, katerega čas šele prihaja.« Peter Bradshaw, The Guardian

»Grenko-sladka komedija nravi, v kateri Allen ne skopari s stilističnimi in pripovednimi ambicijami, četudi se giblje po domačem terenu.« Jonathan Romney, Screen Daily


 
April 2024
Pon Tor Sre Čet Pet Sob Ned
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30