Wes Anderson (Grand Budapest hotel) se veličastno vrača k stop-motion animaciji, nabito polni suhega humorja in japonske pop kulture, z zvezdniško zasedbo v glasovnih vlogah.

V mestu Megasaki izbruhne epidemija pasje gripe. Ko pokvarjeni župan Kobayashi ukaže izgon vseh psov na orjaško smetišče, se njegov 12-letni rejenec Atari poda na samotno misijo, da bi našel svojega psa Spotsa. Wes Anderson (Grand Budapest hotel) se veličastno vrača k stop-motion animaciji, nabito polni suhega humorja in japonske pop kulture, z zvezdniško zasedbo v glasovnih vlogah. Srebrni medved za najboljšo režijo na lanskoletnem Berlinalu.


odmevi medijev
»Pomežike Kurosawi zasledimo na vsakem koraku, zlasti v Andersonovi odločitvi, da župana Kobayashija ustroji po podobi Toshira Mifuneja, dolgoletne igralske muze režiserja Sedmih samurajev /…/. Najdemo tudi sledi Ozujeve formalne elegance, naraščajočo nevarnost klasičnih japonskih filmov o pošastih in ponorele spopade iz animejev. Toda sofisticirana filmska pismenost je prej češnja na torti za poznavalce kot pa bistveni razlog za uživanje v tej bogati in izvirni zgodbi /…/. Otok psov se kljub specifičnemu okolju nahaja v samem jedru Andersonovega ekscentričnega univerzuma /…/. Še več, uporniško kljubovanje korumpiranim oblastnikom, ki zaradi širjenja strahu in preganjanja manjšin izkrivljajo resnico, podeli filmu še kako aktualno politično noto.« David Rooney, The Hollywood Reporter

»Svet je smetišče, Wes Anderson pa na višku svoje kariere – in to dvoje, kot se izkaže, ni nepovezano. Bolj ko gredo stvari po zlu, bolj fantastični postanejo Andersonovi filmi; in bolj ko so Andersonovi filmi fantastični, bolje njihov stil izraža avtorjevo temeljno iskrenost. Nered podžiga njegovo domišljijo in osupljivo dovršeni Otok psov je brez dvoma režiserjev najbolj domiseln film doslej.« David Ehrlich, IndieWire

»Otok psov, ki zelo spretno prehaja med ne vedno prevedenim japonskim in angleškim jezikom, velik poudarek pa daje tudi glasbeni podlagi in besednim igram – pri čemer niti za trenutek ne podcenjuje svojih gledalcev – je tipičen film Wesa Andersona: zabaven, zanimiv, duhovit in čisto majčkeno čudaški.« Gaja Pöschl, Radio Slovenija


OTOK PSOV

Izvirni naslov: Isle of Dogs
Zvrst: komična animirana pustolovščina
Režiser: Wes Anderson
Scenarij: Wes Anderson
Igrajo: Bryan Cranston, Edward Norton, Bill Murray, Greta Gerwig, Frances McDormand, Scarlett Johansson, Yoko Ono, Jeff Goldblum, Harvey Keitel, Tilda Swinton
Dolžina: 101’
Lokacija: Mestni kino Domžale
Ponedeljek, 14. 01. 2019
ob 20:15h filmski abonma PONEDELJEK in za IZVEN
Petek, 25. 01. 2019
ob 20:00h filmski abonma PETEK in za IZVEN

OTOK PSOV

Izvirni naslov: Isle of Dogs
Zvrst: komična animirana pustolovščina
Režiser: Wes Anderson
Scenarij: Wes Anderson
Igrajo: Bryan Cranston, Edward Norton, Bill Murray, Greta Gerwig, Frances McDormand, Scarlett Johansson, Yoko Ono, Jeff Goldblum, Harvey Keitel, Tilda Swinton
Dolžina: 101’
Lokacija: Mestni kino Domžale
Ponedeljek, 14. 01. 2019
ob 20:15h filmski abonma PONEDELJEK in za IZVEN
Petek, 25. 01. 2019
ob 20:00h filmski abonma PETEK in za IZVEN
Wes Anderson (Grand Budapest hotel) se veličastno vrača k stop-motion animaciji, nabito polni suhega humorja in japonske pop kulture, z zvezdniško zasedbo v glasovnih vlogah.

V mestu Megasaki izbruhne epidemija pasje gripe. Ko pokvarjeni župan Kobayashi ukaže izgon vseh psov na orjaško smetišče, se njegov 12-letni rejenec Atari poda na samotno misijo, da bi našel svojega psa Spotsa. Wes Anderson (Grand Budapest hotel) se veličastno vrača k stop-motion animaciji, nabito polni suhega humorja in japonske pop kulture, z zvezdniško zasedbo v glasovnih vlogah. Srebrni medved za najboljšo režijo na lanskoletnem Berlinalu.


odmevi medijev
»Pomežike Kurosawi zasledimo na vsakem koraku, zlasti v Andersonovi odločitvi, da župana Kobayashija ustroji po podobi Toshira Mifuneja, dolgoletne igralske muze režiserja Sedmih samurajev /…/. Najdemo tudi sledi Ozujeve formalne elegance, naraščajočo nevarnost klasičnih japonskih filmov o pošastih in ponorele spopade iz animejev. Toda sofisticirana filmska pismenost je prej češnja na torti za poznavalce kot pa bistveni razlog za uživanje v tej bogati in izvirni zgodbi /…/. Otok psov se kljub specifičnemu okolju nahaja v samem jedru Andersonovega ekscentričnega univerzuma /…/. Še več, uporniško kljubovanje korumpiranim oblastnikom, ki zaradi širjenja strahu in preganjanja manjšin izkrivljajo resnico, podeli filmu še kako aktualno politično noto.« David Rooney, The Hollywood Reporter

»Svet je smetišče, Wes Anderson pa na višku svoje kariere – in to dvoje, kot se izkaže, ni nepovezano. Bolj ko gredo stvari po zlu, bolj fantastični postanejo Andersonovi filmi; in bolj ko so Andersonovi filmi fantastični, bolje njihov stil izraža avtorjevo temeljno iskrenost. Nered podžiga njegovo domišljijo in osupljivo dovršeni Otok psov je brez dvoma režiserjev najbolj domiseln film doslej.« David Ehrlich, IndieWire

»Otok psov, ki zelo spretno prehaja med ne vedno prevedenim japonskim in angleškim jezikom, velik poudarek pa daje tudi glasbeni podlagi in besednim igram – pri čemer niti za trenutek ne podcenjuje svojih gledalcev – je tipičen film Wesa Andersona: zabaven, zanimiv, duhovit in čisto majčkeno čudaški.« Gaja Pöschl, Radio Slovenija


 
Januar 2019
Pon Tor Sre Čet Pet Sob Ned
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Danes
(3)
15:30
MARY POPPINS SE VRAČA
Mary Poppins Returns
družinski muzikal
18:00
BOJEVNICA
Kona fer í stríð
drama
20:00
TIHOTAPEC
The Mule
kriminalna drama
 
Poišči
 
Prireditve
 
Kino
 
Otroci
 
Galerija
 
Abonma
 
Muzej
 
Glasilo Slamnik
 
Založništvo
 
Info
 
Nakup vstopnic