Najem prostorov
Tomčevo dvorano Kulturnega doma Franca Bernika lahko tudi najamete. Več informacij o tem boste dobili pri Juretu Matičiču preko elektronske pošte jure@kd-domzale.si ali na telefonu 01/722 50 50.
Spodaj je popis tehnične opreme, ki je na voljo v dvorani in mere našega odra.
OZVOČENJE

Mikrofoni:
- 2 x brezvrvični ročni SENNHEISER ew 135 G3
- 2 x brezvrvični ročni AKG HT 400
- 2 x brezvrvični naglavni AKG PT 400
- 1 x brezvrvični naglavni COUNTRYMAN E6i earset
- 2 x vrvični SENNHEISER E 935
- 3 x vrvični SHURE Beta 58
- 2 x vrvični SM81
- 4 x vrvični AKG D770
- 1 x vrvični SHURE Beta 52
Stojala za mikrofone:
- 12 x K&M žirafa
Pasivne zvočne skrinje:
- 4 x Peavey Hisys (350W)
- 2 x Peavey Hisys (150W)
Aktivne zvočne skrinje:
- 2 x JBL EON 10 (140W)
- 1 x JBL PRX-518S (subwoofer)
Pasivni monitorski sistem:
- 2 x Peavey SP115M (200W)
Mešalne mize in procesorji:
- 1 x Allen & Heath GL 2400
- 1 x Soundcraft MFX 12/2
- 1 x Lexicon ALEX efekt procesor
- 1 x Drawmer MX30 dinamični procesor
- 1 x Peavey Q231 grafični EQ
- 1 x Dolby 650 Digital Surround (za potrebe kino ozvočenja)
Ostalo:
- CD predvajalnik Technics
- CD predvajalnik Tascam CD200
- Kasetni predvajalnik Technics
- DVD predvajalnik DENON DN-V100P
OSVETLITEV
Mešalni pult:
- 1 x Strand Lighting 200 (48 kanalov)
Reflektorji:
- 4 x Profil. ALTMANN (1200W)
- 18 x PC (1000W)
- 8 x Fresnel
- 4 x mini Profil. (650W)
PROJEKCIJA
Projektorji:
- 1 x ERNEMANN 15 (5000 m), 35mm kino projektor
- 1 x SANYO PLC-XU38
- 1 x PANASONIC PT-DW6300
- 1 x PANASONIC PT-LB90NTE
Platna:
- 1 x projekcijsko platno TEMPORALE FUME 220 (primerno za »back« projekcije, namesti se na gledališke vlake, dimenzija: 5,20 x 5,70)
- 1 x projekcijsko platno EUROSCREEN MAJOR PRO (fiksno, dimenzija: 7 x 5,25)
OSTALA OPREMA
- 1 x koncertna školjka WENGER
- 3 x zborovske stopnice WENGER
- 4 x odrski praktikabli 100 x 200 cm
* uporaba dvorane se ne račune za prireditve, opredeljene v pogodbi med Občino Domžale in Kulturnim domom Franca Bernika Domžale
Cenik ponudb oddaje dvorane oz. skupne organizacije prireditev velja za uporabo enega termina, ki obsega osnovno pripravo dvorane in odra z do štirimi urami priprav ter do štirih ur trajajočo prireditev. Kulturni dom poskrbi za osnovno pripravo dvorane s tehničnimi sredstvi, s katerimi razpolaga Kulturni dom, biljetersko in garderobersko službo, požarno varnost ter dežurnega tehnika in odgovorno osebo za nemoten potek in varnost prireditve. Dežurni tehnik lahko opravlja za uporabnika dvorane le osnovno manipulacijo luči in enostavnejšega ozvočenja, oz. samo srednje zahtevno lučno manipulacijo ali srednje zahtevno ozvočenje.
Kulturni dom priporoča uporabnikom dvorane, da obiskovalci vstopajo v dvorano z vstopnicami (tudi če ni vstopnine), ker se tako lahko izognemo neprijetnostim ob vstopu v dvorano in iskanju ugodnega sedeža za povabljene in tiste, ki pridejo nekoliko kasneje. Z vstopnico, ki jo pripravi Kulturni dom, se izraža tudi odnos posameznika do prireditve.
V Kulturnem domu Franca Bernika Domžale je tudi Klub, ki ga upravlja samostojni podjetnik Marjan Kocman, ki opravlja storitve sprejema in pogostitve za uporabnike prostorov. Cena sprejemov oz. pogostitev je odvisna od neposrednega dogovora in naročila z najemnikom kluba. Sprejeme lahko za uporabnika dvorane opravljajo tudi drugi izvajalci (registrirani za opravljanje gostinske dejavnosti), a je v tem primeru potrebo skleniti dodatno pogodbo za uporabo avle.
Za opravljene storitve kulturnega značaja oziroma skupno organizacijo se ne obračunava DDV (13. točka 26. člena zakona o DDV), medtem ko je za vse ostale usluge oddaje prostorov in storitev potrebno zaračunati še 22 % DDV.
CENIK NAJEMA IN STORITEV KULTURNEGA DOMA FRANCA BERNIKA DOMŽALE vezanih na uporabo prostorov
uporaba dvorane in stroški
storitev
|
40,00 + 500,00 = 540,00 eur
|
uporaba dvorane za zaključene
skupine (nejavni dogodek)
do 4 ure; stroški storitev
|
30,00 + 350,00 =
380,00 eur
|
uporaba dvorane javnih zavodov, katerih ustanoviteljica ali
soustanoviteljica je Občina Domžale; društev, neprofitnih ali humanitarnih o
organizacij, s sedežem v občini Domžale za humanitarne prireditve; uporaba
dvorane za prireditve, ali druge namene, katerih neposredni organizator je
Občina Domžale * in stroški storitev
|
20,00 + 310,00 =
330,00 eur
|
uporaba dvorane drugih pravnih
ali fizičnih subjektov iz Občine Domžale ter stroški storitev
|
30,00 + 410,00 € = 440,00 eur
|
uporaba dvorane za ponovitev prireditve v istem dnevu in v
časovnem razmiku dveh ur ali manj med zaključkom prve in pričetkom druge
prireditve ter drugi stroški storitev ob uporabi
|
polovica zneska uporabe
dvorane
|
dodatna storitev tehnika/ do 4
ure
|
75,00 eur
|
dodatna storitev tehnika/ do 6
ur
|
94,00 eur
|
Dodatna storitev tehnika/ do 8
ur
|
130,00 eur
|
uporaba avle za uporabnika
dvorane po prireditvah in stroški storitev
|
10,00 +90,00 = 100,00 eur
|
uporaba avle za zunanje
uporabnike (do 4 ure) in stroški storitev
|
10,00 + 90,00 =
100,00 eur
|
Izvedba generalke s tehnikom
(ni na dan prireditve)
|
20,00
+ 75,00/4 ure = 95,00 eur
20,00 + 94,00 /6 ur = 114,00 eur
20,00 + 130,00 /8 ur =150 eur
|
Storitev uglasitve klavirja (dodatno)
|
65,00 eur
|
testna oz. zaključena filmska
projekcija/brez stroškov odkupa, najema in avtorskih pravic, npr. projekcija
za ekipo, novinarje, post produkcijo
|
20,00 + 120,00 = 140,00 eur
|
redna filmska projekcija/film
dostavi najemnik, ki uredi stroške odkupa, avtorske pravice
|
20,00 + 160,00 = 180,00 eur
|
Storitev zahtevnejšega
oblikovanja ozvočenja in/ali osvetlitve
|
75,00 eur
|
Izvedba filmske projekcije
|
45,00 eur
|
Postavitev koncertne školjke
|
30,00 eur
|
* uporaba dvorane se ne obračuna za prireditve, opredeljene v pogodbi med Občino Domžale in Kulturnim domom Franca Bernika Domžale
Cenik ponudb uporabe dvorane obsega :
1. vrednost uporabnine ( prva vrednost) in
2. vrednost stroškov storitev ( druga vrednost), povezanih z organizacijo prostorov.
Cenik velja za uporabo enega termina, ki obsega osnovno pripravo dvorane in odra z do 3 urami priprav/generalke ter do štirih ur trajajočo prireditev. Kulturni dom poskrbi za osnovno pripravo dvorane s tehničnimi sredstvi, s katerimi razpolaga Kulturni dom, biljetersko ( hostesno) in garderobersko službo, požarno varnost, 1 dežurnega tehnika za osnovno zvočno in svetlobno tehniko ter odgovorno osebo za nemoten potek in varnost prireditve. Dežurni tehnik lahko opravlja za uporabnika dvorane le osnovno manipulacijo luči in enostavnejšega ozvočenja, oz. samo srednje zahtevno lučno manipulacijo ali srednje zahtevno ozvočenje. V primeru tehnično zahtevnejših prireditev, ki zahtevajo prisotnost 2 tehnikov, se to dodatno plača po opravljenih urah.
Kulturni dom priporoča uporabnikom dvorane, da obiskovalci vstopajo v dvorano z vstopnicami (tudi če ni vstopnine), ker se tako lahko izognemo neprijetnostim ob vstopu v dvorano in iskanju ugodnega sedeža za povabljene in tiste, ki pridejo nekoliko kasneje. Z vstopnico, ki jo pripravi Kulturni dom, se izraža tudi odnos posameznika do prireditve.
V Kulturnem domu Franca Bernika Domžale deluje tudi Klub v souporabi s podjetjem Voltera, d.o.o, ki lahko opravlja storitve sprejema in pogostitve za uporabnike prostorov. Cena sprejemov oz. pogostitev je odvisna od neposrednega dogovora in naročila s souporabnikom kluba. Sprejeme lahko za uporabnika dvorane opravljajo tudi drugi izvajalci (registrirani za opravljanje gostinske dejavnosti). Plačljiva uporaba avle je mogoča tudi v primeru najema ob porokah, jubilejih… po predhodnem dogovoru s sklenitvijo pogodbe z KDFBD.
Za opravljene storitve uporabe dvorane in drugih prostorov ter druge storitve je potrebno zaračunati še 22 % DDV.
Direktorica ima pravico ob posebnih priložnostih odobriti do 20 % popust, o katerem je dolžna obvestiti Svet Zavoda.
Cenik je potrdil Sveta zavoda in se uporablja od 1.3. 2020 dalje.
Direktorica
Cvetka Zalokar-Oražem
CENIK PONUDB KULTURNEGA DOMA FRANCA BERNIKA DOMŽALE
vezanih na uporabo prostorov Menačenkove domačije
Objekt Menečenkove domačije sestavljata tri enote prostorov:
- nekdanji stanovanjski del, ki je urejen kot kulturnozgodovinski spomenik
- nekdanji gospodarski del objekta, ki je urejen kot razstavni prostor
- podstrešni del celotnega objekta
Nekdanjega stanovanjskega dela, ki ga želimo ohraniti kot kulturno zgodovinski spomenik, zaradi režima varovanja muzejskih predmetov ni mogoče oddati v uporabo zunanjim koristnikom razen v primerih, vezanih na kulturnozgodovinska predavanja in predstavitve za zaključene skupine.
Nekdanji gospodarski del objekta in podstrešje je mogoče oddati zunanjim koristnikom v času, ko ti prostori niso uporabljeni za javni ogled razstav v organizaciji Kulturnega doma Franca Bernika in pod pogojem, da prostori niso uporabljeni v komercialne namene oz. so namenjeni za društvene aktivnosti na področju ustvarjalne kulture oz. kulturne dediščine.
Cene ne vključujejo DDV.
Definicija komercialnega namena: najemnik ob programu, ki se odvija v prostorih Menačnikove domačije obiskovalcem ali udeležencem obračuna svojo storitev ali program.
CENIK PONUDB KULTURNEGA DOMA FRANCA BERNIKA DOMŽALE
vezanih na uporabo prostorov Slamnikarskega muzeja
Predmet uporabe in pogoji
V okviru objekta Slamnikarskega muzeja je mogoče za zunanje uporabnike ponuditi osrednji prostor in razstavni prostor ( velikosti 12 m x 2 m), pri čemer je ob tem, zaradi režima varovanja muzejski predmetov, mogoče oddati zunanjim koristnikom uporabo prostorov le ob obvezni prisotnosti sodelavca, ki skrbi za varovanje. Prostore je mogoče oddati zunanjim koristnikom v času izven rednega časa odprtosti in v času, ko ti prostori niso uporabljeni za druge javne programe. Uporabnike prostorov se opozori, da so prostori muzeja ob torkih in četrtkih obremenjeni v času med 20. in 22. uro zaradi hrupa in zasedenosti parkirišč ob vajah Godbe Domžale.
Vsebinski kriteriji
V uporabo zunanjim koristnikom se prostore Slamnikarskega muzeja oddaja za srečanja zaključenih skupin, za kulturne dejavnosti, ustvarjalne, humanitarne in izobraževalne dejavnost ter delovanje društev oziroma druge dejavnosti širšega družbenega interesa.
Prostor se lahko oddaja tudi v komercialne namene, ko uporabnik prostorov v njem izvaja plačljive programe.
V najem se oddaja lahko tudi prostor za razstavno dejavnost v pritličju, pri čemer si oddajalec pridržuje pravico, da odloči o primernosti vsebine razstave.
Cena najema vključuje:
- prostor,
- dežurno osebo za varovanje muzejskih predmetov in pojasnila organizatorju,
- uporabo sanitarij,
- potrebnih stolov in miz,
- čiščenje po dogodku ter uporabo tehničnih storitev (projektor, ozvočenje), z upravljanjem v lastni režiji naročnika.
V kolikor naročnik želi, lahko koristi tudi plačljivo storitev tehnične službe s strani Kulturnega doma Franca Bernika. V primeru dogodkov, ki vključujejo tudi pogostitev, organizator dogodka sam poskrbi za čiščenje, povezano z gostinskimi storitvami in potrebno opremo.
Cena najema razstavnih prostorov zajema oddajo razstavnega prostora, varovanje v času odprtosti muzeja. Cena ne vključuje postavitve razstave. Razstava se praviloma postavlja in pospravlja ob ponedeljkih, ko muzej ni odprt.
Pogoji najema
Organizator dogodka mora še isti dan poskrbeti, da odpelje vso dodatno vnešeno opremo; število udeležencev ne sme presegati kapacitete prostora, to je največ 60 udeležencev, v primeru pogostitve pa do 30 udeležencev. V primeru posebnih pogojev (pandemija), se mora organizator ravnati v skladu z navodili in ukrepi. Uporabnik prostora je dolžan tudi poravnati vso nastalo škodo, vključno s poškodbami obiskovalcev, škodo na predmetih in opremi, kar se ugotovi z zapisnikom po dogodku. Uporabnik prostora predhodno dostavi naročilnico s podatki (davčna številka, transakcijski račun, obseg najema, podatke o odgovorni osebi s telefonsko številko). Kulturni dom bo uporabniku prostora poslal e-račun, katerega plačilo je v 30 dneh po izstavitvi.
Kontaktni podatki
O uporabi prostorov lahko dobite informacije po telefonu ali osebno v času uradnih ur v tajništvu Kulturnega doma Franca Bernika in v času odprtosti Slamnikarskega muzeja.
Cene ne vključujejo DDV.
Praznovanje rojstnega dneva:
- ogled muzeja + delavnica + pogostitev = 9,00 € / na otroka
- ogled muzeja + delavnica = 6,00 € / na otroka
Cena vključuje DDV.
Število udeležencev rojstnodnevnih praznovanj je od najmanj 10, do največ 20.
Cenik je sprejel in potrdil Svet zavoda na svoji 6. seji in velja od 16. oktobra 2020 dalje.
Cveta Zalokar Oražem,
direktorica